Reserveren met een e-ticket kan alleen online. Na het invoeren van jouw unieke e-ticketcode start het reserveringsproces en zal direct de beschikbaarheid van jouw e-ticket getoond worden. Lukt het niet? Dat kan meerdere redenen hebben:
- De geldigheid van jouw e-ticket is verstreken. Reserveren is niet mogelijk. Verlengen van e-tickets is niet mogelijk.
- Jouw e-ticket is niet geldig op de door jouw gekozen locatie. Probeer een andere BLUE locatie.
- Jouw e-ticket is al een keer gebruikt en dus niet meer geldig. Je kunt slechts 1x reserveren met jouw e-ticket.
- De beschikbaarheid voor jouw e-ticket is niet meer voldoende. Per actie, voucher of e-ticket stellen wij een beperkt aantal plaatsen per locatie ter beschikking. Het kan dus zijn dat de beschikbaarheid voor jouw specifieke e-ticket niet voldoende is, maar dat je andere acties of reguliere entreetarieven nog wel kunt reserveren. Probeer in het geval van niet voldoende beschikbaarheid een andere datum of andere BLUE locatie.